Sníte o tom, že se vaše webové stránky budou zobrazovat na předních pozicích ve vyhledávačích a vy budete konečně pořádně vidět? Žádný problém, pokud vsadíte na SEO optimalizaci vašich webových stránek, pak můžete počítat s přílivem nových zákazníků .
ruka se smajlíkem

Všichni víme, jak to chodí, všichni lidé zkrátka chtějí mít jen to nejlepší, pokud možno ještě za tu nejlepší cenu. A to se odráží i ve vyhledávání na internetu. To už dnes jen málokdo řeší jinak, než s pomocí vyhledávačů. Navíc, drtivá většina lidí už se nezajímá, co všechno vyhledávač zobrazil. Jednoduše si prohlédnou první dva nebo tři odkazy a s těmi se spokojí. Proč tomu tak je? Protože lidé mají přirozenou potřebu přichylovat se k vítězům. A kdo je první, tak ten jednoznačně musí být nejlepší, ne?

A takto pořadí ve vyhledávačích přirozeně rozhoduje o našem úspěchu či neúspěchu. Nicméně být první ve vyhledávačích nutně neznamená být ve všem nejlepší. Můžete nabízet zboží a služby v jakékoli kvalitě a za jakoukoli cenu chcete, jde jen o to, přesvědčit vyhledávače, aby vás zařadili na první příčky ve výsledcích.
prezentace u tabule

Nicméně přesvědčování vyhledávačů není ani zdaleka tak snadné. Roboti vyhledávačů ohodnocují jednotlivé webové stránky podle poměrně složitých algoritmů, existuje tedy mnoho faktorů, které je potřeba vzít v potaz a správně nastavit, abychom uspěli. Několik z nich je ovšem opravdu klíčových. Řeč je nyní například o klíčových slovech. Pokud si zvolíte špatná klíčová slova, tak můžete na úspěch rovnou zapomenout, stejně tak jako v případě, že pro ně špatně nastavíte svůj web. Podobně nesmíte vynechat linkbuilding. Čím více kvalitních zpětných odkazů budete mít, tím lépe. Nicméně stále by vaše webové stránky měly mít kvalitní obsah, který bude lákavý nejen pro vyhledávače, ale také pro běžné uživatele, tedy vaše zákazníky.